Svar på fler kommentarer

Åh vilken fin brun färg du har! Hur lyckas du? solar du något solarium eller använder du något eller har du bara bra pigment? ;o
SV: Åh tack så myckeet :D jag tror jag har rätt bra pigment för att vara helt svensk liksom. Dock håller det på att försvinna nu för jag flagar lika lätt som jag blir brun haha... Men mina tips är att börja sola så tidigt på sommaren som möjligt, när det är varmt i maj och så. Jag började i maj här i sverige, och min mamma sa att jag aldrig varit så brun som jag var nu när jag kom hem hehe. För har man liksom en bra bas, så bränner man sig inte sen utan blir brun :D

Vart har du köpt shortsen, lust att länka :)?
SV: Köpte dom i Italien på Zaraa!


Du ser bara fejkat brun ut du kommer va ett russin när du blir äldre och få hudcancer, just sayin. Bra blogg annars :D
SV: Haha men driver du eller, vi alla kommer vara russin om 50 år. Är dock hellre ett brunt superrussin än ett albinorussin, JUST SAYIN. Vet att solen är skitfarlig, men man kan inte gå runt och vara rädd för allt som alla svenskar verkar vara. Man ska ha respekt för solen, men man behöver inte gå runt med solskyddsfaktor 75+ såfort solen lyser i januari. Tack o puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0