Svar på några kommentarer

Vart har du köpt din persikofärgade (om jag ser rätt) bikini?! :)
SV: Den är från h&m :)

Hur ofta solar du?
SV: Solar nästan aldrig solarium nu på sommaren, men annars solar jag lite då och då när det behövs liksååm!

Funderar ni på att bli tillsammans igen eller? :)
SV: Vi är bara väldigt bra vänner o så :)

Kommer du inte att plugga matte i gymnasiet längre eller hur blir det?
SV: Jorå det måste jag ju eftersom jag går sam. Men jag måste läsa ikapp matte 1 i trean istället eftersom jag inte klarade det nu i ettan, skjuter upp la problemaaa hehee!

Hur mycket pengar får du i månaden? Betalar du kläder och sånt själv?
SV: Jag får mitt studiebidrag och sen pengar utöver det till typ fika osv. Mina föräldrar betalar alla "stora" saker och typ "nöödvändiga" saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0