2 Q/A

SV: Vad gullig!!!! :D Tycker egentligen inte att jag har särskilt smala och tränade ben eftersom jag aldrig tränar benen för sig, styrketräning menar jag då alltså! Jag springer oftast när jag tränar, just för att då dallrar ju allt fett HAHA och då känns det som att det typ... måste försvinna(?) Inte direkt då, men du fattar? Benen för sig blir ju fastare när man styrketränar dom eftersom fettet såsmåningom övergår till muskler, dock gör jag själv aldrig det för jag tycker det är så jobbigt och tråkigt... Haha suger på att förklara :D

SV: Jag print screenar (en knapp man trycker på tangentbordet) själva kommentarerna och sen klistrar jag in dom i paint för att sedan spara dom till bilder. Efter det så lägger jag bara upp dom här som en vanlig bild :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får inte smalare ben av att "låta fettet dallra när man springer", allt har med muskelatur och fettförbränning att göra. När man tränar benens muskler så övergår fettet till muskler och man får slankare ben, inte alltid smalare.

Och du nämnde att du inte tränar benen? När man springer så tränar man givetvis benen lite grann, men om man inte kör benpress eller liknande ben övningar så kan anledningen till att du har smala ben vara att du föddes så. Absolut ingenting illa menat till dig som har bloggen, ville bara visa lite av mina 'otroliga' kunskaper i detta ämne ..

Om man vill bli smalare så ska man ständigt styrketräna och avstå från Kalorier och kolhydrater, dsv socker. Att träna regelbundet är jättebra, men att gå ut och springa efter att man har ätit en bulle gör ingenting i stort sett. Många tror att bullen försvinner och att magen blir platt på dirren efter, men så är det inte. Hoppas någon fick någon slags lärdom av detta haha :p ha det bra!

2012-05-16 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0