I've lost the war again

Imorgon är det slaget: Fyris mot Rosendal. Älskar skolkamper, tycker det är så sjukt roligt!! :D så har precis letat fram skoltröjan, BÖR dock klippa bort kragen. Den sitter som en jävla polotröja haha! Sitter på årets jävla lyckorus just nu, asså jag är så glad jag mår så bra!!!!!!!! Imorgon är det slaget, kommer få världens bästa helg med dom bästa, om 2 veckor har jag precis fått sommarlov, om exakt 1 månad sitter jag i Italien med bästavännen och om 3 månader har jag flyttat till Paris ;) Sen alla småsaker emellan också som kommer! Vill typ SKRIKA av lycka, jag är fri, jag kan göra precis vad som gör mig glad utan att behöva anpassa mig till någon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0