Sjukt intressanta sanningar

1. Jag har haft 2 hamstrar som hette Erik och Stjårt (HAHA hur stavas det?) Jätteäckligt ahahaa
2. Älskar program som t ex 112 - poliser/på liv o död osv! Tycker det är jättespännande :D
3. Jag flyttar till Frankrike om exakt... 3 månader och 13 dagar
4. Jag vill jättegärna ha ett par röda hunters!!!!!
5. Var typ vithårig fram till jag började mellanstadiet... då blev jag råttfärgad </3 erik o stjårt som spökar
6. Tycker chiuauer (amen hallå stavningen igen) är asläskiga, så aggressiva.....
7. Får panik av höga ljud, typ när någon tappar ett kastrullock eller när ett tåg kör förbi, låter förjääävligt
8. Hatar när folk visslar o ser sådär nöjda ut... Eller okej, det är bara roligt hahahah


Kommentarer
Postat av: elsa

AHAHHAHAHHAHA STJÅRT ÄR DU HELT JÄVLA EFTERBLIVET STUEÄRT HAHAAAHHAHAHAHHAHAHAAH

2012-05-14 @ 22:37:29
URL: http://elsaselandeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0