Vill använda NU

Insåg precis hur mycket fina färger jag har på några av mina jeansshorts, vill bara använda dom nu!!!! :D Kommer bli så sjukt snygga när man är niggahh i sommar, tror ni inte? Nu ska jag börja packa lite i allafall, åker bort i morgon och stannar till lördag kväll något sånt! Jag och mamma ska åka till vårat sommarställe bara hon och jag i några dagar :D Ska bli jättemysigt verkligen, behöver verkligen komma bort lite! Och yess jag kommer blogga när jag är där, men då via mammas mobil för min har ju ingen bloggapp hehe :( Menmen, vi hörs lite senare gör vi! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer de gula shortsen ifrån?:D

2012-05-15 @ 21:56:17
Postat av: elsa

Du ska länka min blogg sen din jevel

2012-05-15 @ 22:31:46
URL: http://elsaselandeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0