Apelsinbyxa

Hehe som ni märkt har jag haft en väldigt jobbig vecka, orkar inte gå in på varför eftersom det ändå äntligen är helg! :D Fick sluta 10.25 istället för 11.25 idag eftersom vår lärares klocka gick en timme före, och ingen sa något xDxD Haha nej men det var verkligen jätteskönt, den där lektionen är ändå på 2½ timme...

Nu är mina apelsinbyxor på (kan egentligen inte använda orange eftersom den färgen påminner mig om en person som alltid använder färger som orange och jobbig grön på sina kläder...... hmmm vem kan det vara) och jag ska göra i ordning lunch, lägga mig och kolla på film och ladda upp för ikväll då jag, Maria och Britta ska ut :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0