Baka baka liten kaka


Det blev en väldigt bra lördag igår, hade det så himla mysigt här när vi bakade lussebullar! :D Blev massor av pepparkakor och glögg också, julmusik och ja världens mysigaste stämning. Bakningen tog verkligen hela dagen och en del av kvällen, men vid halv nio så skyndade vi oss iväg till Boulogne för att snabbt äta middag på ett jättegott ställe! Klockan tio började bion, vi såg The Impossible som handlade om Tsunamin, lipade en del kan jag säga haha.

Mina brudzz sov här inatt såklart, och vi låg uppe och snackade halva natten tills vi slocknade. Imorse blev det mysfrukost med lussebullar, pepparkakor och sånt. Så mysigt! De åkte hem för ett tag sen och nu är det dags att plugga matte. Har nationellt prov om någon vecka, klarar jag inte det i år heller så...... är jag ju riktigt efterbliven och inkompetent att det räcker för 10 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0