Cozytimes

Godkväääll :D

Har varit med mamma idag och hjälpt henne i butiken och sedan så har jag hängt med Oscar. När jag kom hem så kom även min fina kusin Lisa hit på middag. Vi åt hembakad pizza, och JA det var lika gott som det låter! Efter maten så gick vi ut på en promenad runt i Uppsala och köpte med oss godis påväg hem. När vi kom hem så blev det te, godis och massa prat, hur mysigt somhelst :D jag och Lisa är så lika, det är så skönt att kunna prata med någon som förstår och gått igenom samma saker.

Nu åkte hon precis hem och jag tänkte strax krypa ner i sängen med mamma hehe. I morgon ska vi fira min födelsedag, fyller egentligen år på måndag den 5e men då är jag back in Paris så jag får låtsas att det är min födelsedag i morgon :D Måste fira enligt traditioner så det inte blir liiiiika jobbigt på måndag när jag vaknar upp och ingen i familjen står där hehe. Haha innerst inne vet jag att jag inte alls fyller år i morgon så det känns inte alls speciellt, men det är som det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0