Dagen är kommen

Sitter i mitt rum och inväntar att klockan ska bli halv åtta så vi kan åka och hämta amanda!!!!! Hehe alla får typ besök den här helgen så vi har gått runt och taggat hela dagen :D Annars har jag gjort två prov idag och haft betygssamtal i franska. Det gick bra, otroligt bra för att vara ärlig! Hade fått A på mitt omprov nämligen, så hon var nööööjd och jag också kan jag säga.

Vet ni ens hur skönt det ska bli att få besök eller?! ÅH ska bli så roligt :D Har dock inte bestämt mig vart jag ska börja med att ta henne. Men det är väl det sista problemet, finns tusen ställen jag vill visa! ÄR SÅ TAGGAD


Haha ser lagom taggad ut här... Men det var i morse, var kall och trött......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0