Fina helg

Heeej!!!

Har återigen haft en jättebra helg med mina parrebrudar :D har alltså umgåtts med Britta och Maria och haft så sjukt roligt. Har skrattat tills vi gråtit och bara haft det så sjukt bra. Vi började lördagen med att äta brunch på världens mysigaste frukostställe vid Palais Royal, ni anar inte hur gott det var! Man fick färskt bröd med vilka pålägg somhelst, allt från vit choklad till olika marmelader och sådär. Färska bär med yoghurt och massa gott, herregud vad vi åt :D Sedan hoppade vi på metron till Champs Elysees och gick på julmarknaden som är där! ÅH, det är nu det börjas. Julmusik och tuusentals olika stugor där det säljs allt möjligt juligt :D dessa stugor kommer även sättas upp kring Neuilly där jag går i skolan, så då vet man vad vi ska göra på håltimmarna framöver hehe ;)

Vi var lite överallt i Paris innan vi hoppade på tåget hem till mig där vi åt middag med min värdfamilj. Marina hade såklart fixat världens godaste kinamat och vi satt o pratade, drack te och myste där länge. Sedan så låg vi och kollade på film, pratade och åt så jävla mycket choklad haha... När vi vaknade imorse blev det frukost och solsidan maraton, åh vad jag tycker om er!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0