Födelsedag på låtsas

Vill bara börja med att säga tack till alla släkt, vänner och min fina familj som gjorde min låtsas födelsedag så himla bra! Var hemma och fixade rätt länge idag, färgade min utväxt och sånt där. På eftermiddagen åkte jag hem till Lisas lägenhet, vi fikade, myste och så träffade jag hennes 8 veckor gamla kattunge! :D Tror ni den var söt eller? Den var lika stor som min hand :D åh! Vi åkte senare hem till mig och vid fem rullade alla gäster in.

Det är fortfarande folk kvar men jag gick upp nu eftersom det är dags att packa! I morgon åker jag hem till Paris igen, "hem till Paris" haha känns fortfarande så sjukt :D Nej men det ska faktiskt bli skitkul att komma tillbaka! Älskar älskar älskar den där staden! Sen så är det självklart jobbigt att säga hejdå till alla, men det är inte långt kvar till jul nu hörrni, kommer hit om 7 veckor igen♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÖR AV DIG PÅ NÅGOT SÄTT SNESTEÄCK SINGE

2012-11-04 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0