Friday i love you


ÅH KÄRA FREDAG! Efter skolan åkte jag och Britta till Pagalle och besökte svenska affären. Åh kära lösgodis :D vi stannade inte i Pagalle så länge utan åkte istället till Abercrombie & Fitch och lekte. All personal där var jätterolig idag, alla är på så bra humör när det är fredag hehe. Blev en fika på Starbucks också innan luciaövningen.

När den var klar så åkte vi till La Defense i någon timme också innan klockan blev typ åtta och vi skiljdes åt. DÅ när jag precis skulle åka hem så var det problem med massor av linjer, både på spårvagn och metro. Så jag stod där i panik och visste inte alls vart jag skulle eftersom det mesta var avstängt... MEN då kom en jättegullig fransman fram och förklarade vad som hade hänt, han kunde btw jättebra engelska och vi gjorde sällskap runt halva Paris eftersom det var kaos. Han var verkligen jättesnäll, åh blir så glad när det finns hjälpsamma människor :D Så vi bytte nummer faktiskt, ska börja knyta ett kontaktnät nu here in Parre XDXD 

Kommentarer
Postat av: Elza

Sakta i backarna nuuuu vaaaa vad var det där för fransman?!?! Lik dj eller varför inte darre? HAHAHA FATTAR DU???? Sovgott puss hoppas han hette Pierre

2012-11-17 @ 01:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0