Here we go again

Så var det måndag igen. Det enda positiva med det är att det är en dag närmare tills jag får komma hem till min familj och mina vänner. Jag verkligen hatar vardagen härborta, och det är det som gör det så svårt. På helgerna finns det inget annat ställe jag vill vara än här i Paris, men när vardagen kommer så är det inte lika lätt. Jag har insett att jag är här av fel anledning, jag älskar staden men hatar skolan. Och jag är ju trotsallt här för att gå i skolan. 

I allafall!! Något som gör allt lättare är att Amanda kommer hit om 17 dagar, och efter att hon åkt så är det bara 17 dagar tills att jag åker hem. Och då är det världens bästa tid på året detsutom! Bara vi kommer in i december så kommer allt bli bra här nere, kan tänka mig att jul i Paris är svårt att slå :D julskyltningen kommer bli crazyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0