How do we make sense

Undrar verkligen hur efterblivna fransmännen tror att vi är. De sitter alltid och snackar om en på franska när vi sitter brevid vid typ lunchen. Det är inte så svårt att förstå när de säger "suèdoise" och tittar på oss :) Men idag tog vi dom på bar gärning!!! Oj vad skönt det är att kunna snacka svenska och ingen förutom oss förstår :D

Och imorgon kommer amanda hit! :D WEHO ska bli så jävla kul att träffa någon från mitt forna liv!!! Haha nej men jag har verkligen två liv numera känner jag, och jag och Amanda har inte träffats på 3 månader så det kommer bli gaaalet. Hon landar inte förrän imorgon kväll, så då ska jag och Marina hämta henne från flygbussen. Taggad som fan på denna helg är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0