It's always a good time

Tjenaaaaa

Har ändå haft en väldigt skön måndag får jag väl lov och säga!!!!! Nej men gick upp vid 10 imorse även fast jag gärna skulle sovit längre, men gick upp och åt frukost och sedan gick jag och Marina ut med hundarna. Det var verkligen jättemysigt för den lilla skogen vi är i har precis alla löv blivit gula i, så det var jättefint :D när vi kom tillbaka så gjorde jag mig i ordning och efter det så åt vi en lång lunch innan jag åkte iväg till skolan. 

Nu är jag hemma igen, har bara haft en lektion så det var inga bekymmer. Har förjävla mycket skolarbete tills den här veckan doock, inte för att det är något ovanligt :) NÅÅÅVÄL.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0