Musée du sèvres

Såhär mörkt och mysigt var det i morse klockan sju när jag väntade på min tramway, jag ba nej nu får det vara nog och drog på mig vinterjackan!!!! Det var ju alldeles för varmt, men åh så mysigt det är att gå runt som en liten dunbulle, känner mig så trygg i den stora fluffpåsen till jacka jag har :) 

Efter jag kom hem så somnade jag på en gång. Är så sjukt utmattad efter all jävla stress att jag därför bara tänker vara hemma ikväll och mysa med värdfamiljen. Tror det blir sushi eller kinatakeaway så det låter ju inte helt fel :D vill bara gosa ner mig under täcket och kolla på någon bra film också. Det spöregnar ute så det kunde inte passa bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0