Onsdag at home

Är hemma från skolan idag eftersom jag haft liiiite för många mental breakdowns för att fungera på sistone. Igår brast det rejält, alltså verkligen rejält, så min värdmamma sa att jag ska ta en dag ledigt och bara mysa... Så det är precis vad jag ska göra idag :D 

Hade tänkt att ladda ner någon mysig julfilm och börja titta lite på julklappar och sådär, både till andra och till mig själv :D för bara tanken på att det snart är jul gör mig helt i extas! Tror aldrig jag längtat så mycket som jag gör iår, och det beror väl på att jag kopplar hela julen med att vara hemma med familjen, som jag förövrigt dööör av längtan efter. Åh det ska bli så mysigt! Julkalendern som snart börjar, alla julpynt (om exakt en vecka börjas det på Champs Elysees!!!), julmusik, julbak, julfilmer, julfika (chaiiilatte åh jul i en mugg), köpa julklappar, klä julgranen och sen själva julafton med kalleanka och ännumera julmat, julgodis, julklappar och bara mys! ÅH :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0