Perfect bday

Lalalal ja må jag leva ja må jag leva foreeever!!!!!! Haha närå, men grattis till mig själv :D Har haft en jättebra dag idag verkligen, kunde inte bli så mycket bättre faktiskt! För det första så blev jag överraskad av min fina värdfamilj när jag kom ner till frukosten, de sjöng och hade tårta med ljus i till mig! I skolan hade jag en lektion innan lunch, och då åkte jag o Maria till Vapiano och åt världens godaste pasta. Har aldrig någonsin ätit så gott i mitt liv typ, överdriver inte :D När vi kom tillbaka till skolan så säger Maria att hennes telefon är borta, så vi får panik och åker tillbaka till La defense och springer runt hela köpcentret utan att hitta den... När vi gett upp hoppet och kommit till skolan igen så ringer hennes pappa min mobil och säger att en kvinna har hittat mobilen på metron! Det finns bra människor, man blir faktiskt förvånad att den inte blev snodd :D

När jag kom hem från skolan så åkte jag, min värdmamma och min värdsyster till Velizy 2 och shoppade lite :D de tyckte jag skulle joina deras extremt färgglada mjukiskläder från Hollister så jag fick ett par orangea mjukisar och en illblå tröja från dom. Supergulligt, blev hur glad somhelst! :D Nu har vi precis ätit jättegod middag allihopa och självklart blev det ännu mer tårta. Har alltså blivit ordentligt firad idag, so happyyy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0