Rive gauche

Gooddagens!

Har haft en lugn förmiddag änsålänge, åt frukost i sängen och låg och drog mig fram till tolv. Därefter gjorde jag mig i ordning, åt lunch med Marina och tog sedan en kort promenad för att ta lite luft hehe :D Nu sitter jag och väntar på Britta och Maria. Gissa vad vi ska göra??? Baka lussebullar! :D Måste ju fira att det är julafton om exakt en månad, wiho mysigt va? Åh ska tända massa ljus, lyssna på julmusik och sådär!

Ikväll så ska mina tjejer och Marina ut och äta tror vi, och därefter gå på bio i Boulogne. De har verkligen bio i varenda liten "by" här i Paris, så himla bra. Annars finns det en gigantisk i Champs Elysees också som jag måste gå till! Ska bli kul att gå på bio här och se hur det fungerar, det är lite annat än i Sverige tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0