Sista dagen som 16

Nu är allt uppackat och klart, brukar alltid skjuta några veckor på sånt men idag tog jag faktiskt tag i det direkt :D Åt middag med värdfamiljen i flera timmar, vi hade rätt mycket att prata om eftersom vi har varit ifrån varandra hehe. Tanken var att titta på den nya säsongen med the Kardashians nu eftersom jag trodde att ett avsnitt hade släppts, men tydligen inte... Så då får det bli lite solsidan! När jag vaknar upp i morgon så är jag 17 år också, whie! Ska fira med en rejäääl lunch på Vapiano i La defense :D så ja hörrni, nu är det bara ett år kvar tills jag blir myndig och får göra vaaaad jag vill! (hello there mamsen ;))

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ville bara säga att jag tycker du är så otroligt modig som vågar plugga ett år i Paris, helt borta från familj och rutinerna i Sverige. Tycker mycket om din blogg! Kram

2012-11-04 @ 22:48:27
Postat av: Anonym

Vilken säsong är det av The Kardshians som har släppts nu? Jätte tacksam för svar!

2012-11-05 @ 13:45:33
Postat av: SSOFIAS

BRING ME THE NECCESSÄR!!!!!!!

2012-11-05 @ 17:46:05
URL: http://www.ssofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0