Skare va så skare

Okeeej jävlar vilken helg jag har haft! Igår mina vänner, blev jag erbjuden modelljobb på Hollister! Hur insane är inte det? Ägaren och en tjej som jobbade där kom fram till mig och frågade om jag ville börja jobba där och även modella, haha jag blev så chockad :D världens komplimang! Vi pratade om intervju och sånt, och det sista dom frågade mig var hur gammal jag var... När dom fick reda på att jag var 17 så var det kört. Man måste vara 18. Är det nu jag vill skjuta mig eller? JAA. Åhhhh... 

Innan det så hängde jag, Britta och Maria på Ikea i Paris och åt svensk lunch :D Det var hur mysigt somhelst! Svenskt godis, glögg, julmust, pepparkakor och allt man kan tänka sig fanns också. Åh, kändes som man var i Sverige för en stund! Vi åkte sedan till Velizy 2, den stora shoppinggallerian där vi shoppade lite och sedan tog en fika på Starbucks (som btw har börjat med julmuggar!!!). Vid sjutiden var vi alla hemma hos mig och då hade Marina köpt hem sushi till oss som vi åt innan vi gick till en jättefin utkiksplats vid mig där man ser Eifeltornet när det blinkar på kvällen. När vi kom hem så gjorde vi iordning en bricka med choklad, pepparkakor, julmust och bäddade in oss i filtar och tittade på film, pratade och myste. Så bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0