Söndag

Godkväääll. Sitter nu ensam in my room efter middag med hela värdfamiljen och deras kompisar. Skypade med Amanda tidigare som hade sin mamma där i Spanien, så man blev ju lite avundsjuk alltså... Vill också ha mamma bredvid mig! Men jag och Amanda taggade till ordentligt över att hon snart kommer hit och att det sen är jullov som gäller i Schweden :D I morgon börjar inte jag förrän klockan treeee, så det är väldigt skönt i allafall. Så nu ska jag bara vänta in solsidan som släpps på tv4 play och sen blir det filmmys :D blir dock gaaalen över att vara ensam, har blivit så himla sällskapssjuk sedan jag kom hit!

Kommentarer
Postat av: SSOFIAS

HEJ JAG SAKNAR DIG!
:(

2012-11-18 @ 21:15:59
URL: http://www.SSOFIAS.blogg.se
Postat av: Zinge

HEJ JAG SAKNAR DIG OCKSÅ :'(

2012-11-18 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0