Tuesday

Åh vad jag hatar tisdagar... Har de värsta ämnena den dagen, matte, franska och sen matte igen! Som tur är har jag väldigt lång lunch, så vi gick till någon liten restaurang i Neuilly där vi åt en massa tjejer :D så det var i allafall kuuul, plus att det varit jättefint väder. Förutom det så har dagen gått så jävla långsamt och jag har haft asont i huvudet. Nu när saker o ting här borta inte är så nytt längre så går dagarna verkligen långsamt. Innan lovet så rusade veckorna förbi, då kändes det som om veckorna verkligen bara bestod av måndagar o fredagar!

Ikväll ska jag äta middag själv, så bara ligger o väntar just nu... Tänkte ta upp en bricka på rummet och ligga o kolla på serier hela kvällen, hinner egentligen inte för har tusen saker att göra i skolan... Men motivationen ligger på 0 just nu, och ingen kan stoppa mig heller heheheh ojoj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0