6e oktober

Vet att jag uppdaterar dåligt nu, men mamma är ju här så vill umgås så mycket som möjligt med henne! Men det blir bättre uppdatering i veckan i allafall. Idag åkte vi in till Paris och åt en jättegod lunch på något ställe med Lene och därefter gick vi runt och tittade i lite affärer och så :) hittade ingenting tyvärr, dock hittade jag en skiiitsnygg klänning igår på Abercrombie som jag drömt om hela natten helt seriöst haha! Så vi åkte in för att köpa den idag, men det var världens kö in så vi orkade inte vänta.

Ikväll är det Nuit Blanche i Paris, så de tänder upp hela staden och det ska bli massa fyrverkerier osv. Dock regnar det nu så vi får se hur det blir :D men jag försöker höra av mig ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0