Chaitaim

Har varit med Elsa hela dagen idag, gått runt på stan i det fina vädret :D Fryser seriöst rumpan av mig, men det spelar ingen roll för jag verkligen älskar när det är soligt men kallt. Blir så härlig luft!!!!! Vi köpte chaisirap och mjölk innan vi drog oss till Elsa, så satt vi där och drack nåååågra koppar för mycket. Godaste någonsin! :D

Nu har jag varit och handlat med mamma inför kvällens lilla middag och mys. Så ikväll ska jag och min familj ta igen all förlorad tid, ska bli så himla mysigt :D Vi tänkte leta fram lite filmer från när jag o min storebror var bebisar och titta på det också!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

var kan man köpa chaisirap & sån mjölk?:)haha..

2012-10-29 @ 17:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0