Det här är riktig lycka

Godmorgon! :D

Har sovmorgon idag så jag och mamma steg precis upp. Det var såååå underbart att vakna upp bredvid henne i morse haha, ni anar inte hur glad jag blev! 

Hon kom somsagt hit till Paris igår och jag mötte upp henne och allt bagage hon hade med sig (90% var till mig haha.....) och gud, jag började gråta och skratta på samma gång o bara kastade mig runt henne :D Riktig lycka! Sedan gick vi och tog en fika på Starbucks och myste där en stund, pratade igenom allt och jaa nivet bara njöt haha! Jag hade önskat att hon skulle ta med sig svenskt godis och lite andra svenska grejer, och... ja det gjorde hon kan man ju säga:


Kommentarer
Postat av: Blomström

ÅÅH din mamma !! <3

2012-10-04 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0