Käraste fredag

Idag hade jag turen att slippa rusningstrafiken även fast jag satte mig på bussen vid sextiden, fick tillochmed sittplats!!!!! Dagen har varit hur bra somhelst :D Hade engelska med de franska eleverna idag och det var inte liite stelt kan jag berätta, vi har nämligen grupparbeten med dom. Man är alltså två svenskar och två fransmän typ, så är det i min grupp iaf, haha men det var i allafall roligt. Grejen är att vi fattar ju lite vad de snackar om när de pratar franska med varandra, men det har inte en aning om vad vi säger när vi snackar svenska :D man ba nirre duuddeeee

Åt jättegod lunch i skolan och åkte senare vidare till Abercrombie med Maria för att lämna tillbaka min klänning som inte passade... Så himla ledsen för den är så fin :( därefter fikade vi på Starbucks och planerade en massa, åhhh det behövdes verkligen för nu är jag så taggad på livet här nere hehe :D vid halv fem blev det luciaövning på svenska skolan, älskar det stället! Det luktar svenska kanelbullar och kaffe i hela byggnaden, så mysigt verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0