Min helg


Vet att uppdateringen har varit kass, men jag har haft det så himla roligt och verkligen inte haft tid! Har spenderat hela helgen med Britta och Maria, vi har haft det helt underbart verkligen! :D För det första så har det varit sommarvärme, 23 grader och strålande sol. Till och med när jag kom hem ikväll så var det fortfarande som en varm sommarkväll, helt sjukt att det är november snart! I allafall så har vi varit lite överallt i Paris i helgen. Omkring Tulieries i det sjukt fina kvarteren där man inte ens har råd att gå in i butikerna :D varit på sjukt mysiga restauranger och köpt fina presenter till våra familjer där hemma. Sedan hängde vi på Mederic och hade tårtrally, det var vår mentorsgrupp som hade anordnat. Maria sov hos även mig igår och vi styrde värsta myskvällen och pratade långt in på natten hihi. 

Idag strosade jag, Maria och Britta runt i Sain Germain och lunchade på Cafe de Flores (ni som ser på GG vet what im talking about) och planerade vad vi ska göra efter höstlovet ;) underbara tjejer! Haft en heeelbra helg verkligen, sista helgen innan det blir hemgång över höstlovet! Ett bra "avslut" kan man säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0