No better place than home


JAG ÄR I SVERIGE!!!!!!! :D Herregud, herregud vad jag är lycklig nu. Igår när jag kom ut till ankomstsalen och såg Elsa, mamma och pappa stå och vänta på mig så började jag gråta av lycka. Det var liksom inte verkligt! Det var riktigt filmmoment, jag och Elsa bara sprang mot varandra o kramades. Sistezzzz is back in busniess :D Vi åkte direkt hem och kvällsfikade lite där min storebror också var för att välkomna mig. ÅH känskan av att stå i sitt eget kök, sova i sin egna säng och det bästa: vakna upp där! 

Jag har vaknat tusen ggr inatt och bara velat gå upp ur sängen. Vill inte sova, vill ut ut ut och göra saker :D så nu ska jag göra mig i ordning och sedan gå ner till min saknade fina mormor och äta pannkakor :D (Btw: min mobil fungerar inte här, det står "ingen service" så jag nås ingenstans förutom facebook just nu!!!)

Kommentarer
Postat av: SSOFIAS

ÅÅÅÅÅH !!!! :D :D ♥♥♥

2012-10-26 @ 19:02:37
URL: http://www.ssofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0