Saturday night

Igår hade jag en sånn himla bra dag, det verkligen gick upp för mig hur mycket jag älskar att bo här :D Jag och Amanda hjälpte först till att sälja svenska kanelbullar och ballerinakakor på det franska gymnasiet eftersom det hade 150 års jubileum. Så vi gick runt i kaninöron med svenska flaggor på hahaha åh! Därefter åkte vi till ett thaiställe för att äta middag i väntan på att en konsert skulle börja med alla elever, både franska o svenskar som skulle uppträda. Jag o Amanda var så jävla taggade, speciellt när de svenska tjejerna sjöng abbalåtar, alla sjöng verkligen med, till och med fransmännen stod o ba SUPERTRUPER haha :D när allt var klart mötte vi på Britta och vi gick hem till en kille som hade någon liten hemmafest. Han bodde i jordens jävla lägenhet, värsta takterassen där man såg ut över heeeeela Paris. Eifeltornet bara lyste och det var så sjukt häftigt :D vi lärde alla fransmän att dansa små grodorna, och sjunga till massa svenska låtar! Tillslut hoppade jag o Amanda in i en taxi och åkte hem till mig och sov, helt perfekt hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0